Skillnad mellan versioner av "Kap 9 Arrays och vektorer (29)"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
| Rad 5: | Rad 5: | ||
{{Selected tab|[[Kap 9 Arrays och vektorer (29)|<span style="font-weight:lighter">Genomgång 29</span>]]}} | {{Selected tab|[[Kap 9 Arrays och vektorer (29)|<span style="font-weight:lighter">Genomgång 29</span>]]}} | ||
{{Not selected tab|[[Övningar 29 (C/Cpp 23)|Övningar 29]]}} | {{Not selected tab|[[Övningar 29 (C/Cpp 23)|Övningar 29]]}} | ||
| − | {{Not selected tab|[ | + | {{Not selected tab|[[Innehåll_Programmering_2|Innehåll & struktur]]}} |
<!-- {{Not selected tab|[http://mathonline.se/Planering_Progr_Cpp_ht_23.pdf Planering]}} --> | <!-- {{Not selected tab|[http://mathonline.se/Planering_Progr_Cpp_ht_23.pdf Planering]}} --> | ||
{{Not selected tab|[[Lektion 30 (C/Cpp 23)|Nästa lektion >> ]]}} | {{Not selected tab|[[Lektion 30 (C/Cpp 23)|Nästa lektion >> ]]}} | ||
Versionen från 11 november 2025 kl. 12.21
| << Agenda | Genomgång 29 | Övningar 29 | Innehåll & struktur | Nästa lektion >> |
Kap 4 Pekare
4.1 Vad är en pekare?
Pekare = ett nytt parallellt system för minnesallokering
En pekarvariabels värde = adressen till en vanlig variabel
4.2 Definition och initiering av en pekare
Programmet Pointer
Gå vidare till: när du är klar med denna genomgång.
Copyright © 2023. All Rights Reserved.


