Skillnad mellan versioner av "Kap 9 Arrays och vektorer (29)"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
| Rad 1: | Rad 1: | ||
| − | + | __NOTOC__ | |
{| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%" | {| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%" | ||
| style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" | | | style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" | | ||
Versionen från 29 oktober 2025 kl. 12.25
| << Agenda | Genomgång 29 | Övningar 29 | Innehåll & struktur | Nästa lektion >> |
Kap 4 Pekare
4.1 Vad är en pekare?
Pekare = ett nytt parallellt system för minnesallokering
En pekarvariabels värde = adressen till en vanlig variabel
4.2 Definition och initiering av en pekare
Programmet Pointer
Gå vidare till: när du är klar med denna genomgång.
Copyright © 2023. All Rights Reserved.


