Skillnad mellan versioner av "Kap 9 Arrays och vektorer (29)"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
| Rad 3: | Rad 3: | ||
| style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" | | | style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" | | ||
{{Not selected tab|[[Lektion 29 (C/Cpp 23)| << Agenda]]}} | {{Not selected tab|[[Lektion 29 (C/Cpp 23)| << Agenda]]}} | ||
| − | {{Selected tab|[[Kap 9 Arrays och vektorer (29)|Genomgång 29]]}} | + | {{Selected tab|[[Kap 9 Arrays och vektorer (29)|<span style="font-weight:lighter">Genomgång 29</span>]]}} |
{{Not selected tab|[[Övningar 29 (C/Cpp 23)|Övningar 29]]}} | {{Not selected tab|[[Övningar 29 (C/Cpp 23)|Övningar 29]]}} | ||
{{Not selected tab|[https://sharedfiles.mathonline.se/Systemutv_Inb_Syst_Inneh_Struktur.pdf Innehåll & struktur]}} | {{Not selected tab|[https://sharedfiles.mathonline.se/Systemutv_Inb_Syst_Inneh_Struktur.pdf Innehåll & struktur]}} | ||
Versionen från 28 oktober 2025 kl. 15.08
| << Agenda | Genomgång 29 | Övningar 29 | Innehåll & struktur | Nästa lektion >> |
Kap 4 Pekare
4.1 Vad är en pekare?
Pekare = ett nytt parallellt system
En pekarvariabels värde = adressen till en vanlig variabel
4.2 Definition och initiering av en pekare
Programmet Pointer
Gå vidare till: när du är klar med denna genomgång.
Copyright © 2023. All Rights Reserved.


